Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Kena Jilat

Cerita Lucah – Namaku Ranny Berkulit cerah, memakai tudung kepala dan berkaca mata, usia 22 tahun, dan bila di rumah saye lebih selesa membuka tudang saja.

Berambut panjang pangkal bahu dan bentuk tubuh badanku cantik, punggung tonggek sikit. Pakaian yangg diminati, Baju Kurung, Kebaya, Kebarung dan Jubah dan inilah jenis pakaian yanng sering saye gunakan bila ke sekolah.
Bila di rumah saye lebih suka samada memakai kain batik dan t’ shirt, seluar slack sutera dgn kemeja, kekadang sepasang gaun hingga ke paras betis, dan kekadang Baju Kurung Kedah. Walaupun pakain kerjaku semuanya longgar longgar belaka tapi pakaian yangg saye pakai kat rumah sedikit sendat, dan tidk secara langsung mengikut bentuk tubuhku. Dari situ kekadang nampak kurus sikit, tapi hakikatnya membentuk lekuk tubuhku. Malah suamiku sendiri pernah berkata ‘bergetah’.

Hobiku menonton video dan selain itu berkhemah. Perwatakanku sedikit pemalu. Telah berkahwin, suamiku berumur 25 tahun. kita belum punya anak dan berkemungkinan tidk akan punya anak krna saye telah disahkan tidk berkemampuan untukk mengandung anak atau lain ertikata mandul.

Saye berkahwin pada umurku 23 tahun. Masa tue masih lagie menuntut di pusat pengajian tinggi. saye bertugas sebagai seorang guru di salah sebuah sekolah menengah di Kuala Lumpur. Suamiku pula bertugas sebagai seorang pegawai di sebuah kilang di Petaling Jaya.

Perkhwinan dan rumahtangga kita aman bahagia sehingga kini, tapi di sebalik kebahgiaan itu saye sebenarnya seorang isteri yangg derhaka dan curang. Begini ceritanya, suamiku mempunyai seorang abg yangg mana bekerja dan mengajar di sekolah yangg sama denganku.

Oleh krna itu, sebaik jer selepas berkahwin kita pun berpindah tinggal dgn abangnya. saye panggil abang ipar ku saja. diorang berumur 34 tahun diorang masih belum berkahwin. Selain krna masalah mencari rumah sewa, jugak menjadi kemudahan untukk saye berulang alik bekerja.

Krn itu selepas berkahwin kita pun berpindah tinggal di rumah abang ipar ku. Mulanya saye tidk bersetuju untukk tinggal dgn orang lain krna saye amat malu walaupun dgn abg ipar sendiri, tapi atas pujukan suamiku maka saye terpaksa jugak mengalah.

Di Kuala Lumpur kita tinggal di sebuah rumah flat yangg punya tiga bilik. Bilik pertama telah kita gunakan sebagai bilik komputer dan perpustakaan mini. Satu bilik untukk abang ipar ku dan satu bilik lagie abang ipar ku serahkan kepada kita suami isteri.

Cerpen Malaysia Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Kena Jilat Citer sex
Utk pengetahuan, abang ipar ku fizikalnya seorang yangg tinggi, malah lebih tinggi dari suamiku. Berwajah lembut, tenang dlm berbicara bersesuaian dgn jawatannya sebagai guru kaunseling di sekolah aku. Berkumis dan badanya agak tegap.

Ramah dlm berbicara, dan krna itu walaupun baru mengenali abang ipar ku saye tidk rasa kekok berbicara dengannya, malah antara saye dan suamiku nampaknya saye seakan lebih bnyak berbual dgn abang ipar ku.

Dari suamiku sendiri diorang ada mengatakan dari kecil lagie diorang dan abang ipar ku bgitu. Jadi tidk hairanlah. Baik fizikal dan sikap ramah tamah jika mahu dibandingkan dgn suamiku agak jauh berbeza.

Suamiku lebih bnyak pendiamnya, sedikit rendah dan sedikit kurus. namun diorang baik dlm melayanku walaupun mengetahui kelemahanku. Selama tiga bulan tinggal bertiga kehidupan kita berjalan seperti biasa. saye jugak kian merasa selesa tinggal bersama abang ipar ku.

Selain tiap pagi dapat menumpang diorang pergi kerja saye jugak tidaklah keseorangan bila suamiku Herdi keluar negara atau bekerja hingga larut malam bila diorang buat overtime. Sekurang kurangnya saye tidaklah takut sangat Kehidupan kita terus berjalan dari hari ke hari dan bulan ke bulan.

Masuk bulan ke lima suatu hari suamiku telah ditimpa kemalangan dgn sebuah kereta dlm perjalanannya balik ke rumah. Kecederaannya agak parah, malah sebaik jer sembuh suamiku tidk lagie ‘berfungsi’ dlm ertikata hubungan sex.
Walaupun tampak tidk menjejaskan apa apa dari segi zahirnya tetapii kepuasan yangg pernah saye nikmati dulunya tidk lagie saye kecapi. Mulalah suamiku berubat ke sana sini, malah tidk sedikit wang yangg telah habis, tetapii sia sia belaka.

Ketegangan konek nya lansung tidk wujud. dlm usia 25 tahun dan baru jer lima bulan mendirikan rumahtangga, baru mula mempelajari merasa nikmat persetubuhan yangg tidk pernah saye rasakan sebelum ini hilang sama sekali dgn hnya suatu pelanggaran.
Kekecewaan itu terasa di hatiku apatah lagie batinku. namun saye tetap tidk menunjukkannya kepada suamiku. saye hnya terdaya mampu melakukan yangg ringan ringan saja, untukk memasukkan konek nya ke dlm cipap saye jauh sama sekali.

Kini setahun saye tidk menikmati hubungan sex. Terlau kosong kehidupan ini saye rasakan. Dari hari ke hari kehidupan kita berdua terasa jauh dan semakin jauh. Suamiku lebih menumpukan pada kerjayanya manakala saye pula lebih bnyak termenung dan terlalu buntu dlm bnyak hal.

Perbicaraan kita berdua tika di rumah jugak jarang jarang, saye lebih bnyak menumpukan pada kerja anak anak muridku, manakala suamiku pula sering jer buat overtime. dlm pada itu rupanya abang ipar ku terhidu akan perubahan kita berdua.

Diorang cuba memujukku untukk menceritakan padanya. Sebagai seorang isteri, saye masih belum dapat menceritakan segala yangg saye rasai pada orang lain. namun abang ipar ku seolah tidk berputus asa, manakala saye pula terasa seakan diambil berat dan saye perlukan seseorang untukk menenangkan fikiranku.

Dlm situasi ini hnya abang ipar ku insan terdekat yangg dapat menghiburkan hatiku. Hari demi hari saye terasa lebih senang berbicara dgn abang ipar ku berbanding suamiku. mgkin krna permasalahan yangg diorang hadapi maka suamiku jarang sangat berada di rumah.
Dlm seminggu pasti 4 malam saye akan tidur keseorangan. Masa saye di rumah lebih bnyak kepada membelek kerja siang hariku, dan kekadang saye berada di ruang tamu menonton tv.

Dan seringnya yangg bersamaku ialah abang ipar ku. Kematangan abang ipar ku dlm menasihatiku sedikit sebanyak menimbulkan ketenangan di hati ini. Malah seringnya yangg menjamah makan malam masakan saye ialah abang ipar ku, suamiku pula entah di mana.
Pada suatu malam jiwa saye rasa amat tertekan. Lebih kurang jam tiga pagi saye bangun dan terus ke ruang tamu. Di situ saye menangis mengenangkan nasibku. Tanpa saye sedari rupanya perlakuanku telah diperhatikan oleh abang ipar ku.

Kenapa dan mengapa abang ipar ku terbangun tidk pula saye ketahui, kemungkinan jugak sebab esak tangisku itu. yangg saye sedar diorang telah duduk di sebelahku dan dgn penuh lembut bertanya apa permasalahan yangg sdg saye hadapi.

Kemudian terasa tanganAbang Tommy memegang bahuku, entah secra tiba tiba saye terasa lemah sangat. Terus saye sembamkan mukaku kedadanya dan menangis semahuku. saye tidk sedar berapa lama saye bgitu dan berapa lama pula abang ipar ku cuba menenangkan aku.

Sesudah kesedaran itu timbul baru saye sedar yangg kini saye betul betul berada di dlm pelukan abang ipar ku. Peha kita rapat dan bertemu, tangan kanannya memaut pehaku yangg kiri manakala tangan kirinya telah disilangkan ke belakangku dan memaut pinggangku.

Inilah kali pertama dlm sejarah hidupku tubuhku dipeluk oleh orang lain yangg mana selama ini hnya saye biarkan untukk suamiku. tidk tahu apa hrus saye lakukan. saye hnya berdiam diri saja.

Pada tika itu saye hanya berkain batik dan berbaju t yangg agak sendat dan abang ipar ku pula hanya berkain pelikat dan singlet. Aduh. kenapa situasi sebegini hrus terjadi.

Saye mahu meleraikan pelukan abang ipar ku tapi saye terasa malu andai wajah saye ditatapinya nanti. Jadi saye terus jer berdiam diri. dlm keadaan begini terasa tangan kiri abang ipar ku mengurut ngurut lembut belakangku.

Saye semakin lemas diperlakukan sebegitu. tapi saye jugak tidk mampu menolak. dlm pada memikirkan bagaimana jalan terbaik untukk saye menghindari dari sesuatu yangg lebih jauh terjadi, terasa tangan kanan abang ipar ku yangg sedari tadi berada di atas peha kiriku memicit micit lembut pehaku.

Saye semakin gelabah dan nafasku semakin kencang. Tangan kanan abang ipar ku semakin aktif bergerak, tetapii lembut. turun ke paras lutut dan kemudian diurut naik ke atas malah sampai naik hampir ke pinggangku.

Terasa emak jarinya seakan dekat dgn kawasan laranganku. Diulangingnya berulangkali. mungkiin krna melihatkan saye diam. abang ipar ku semakin berani. Dan saye sendiri hairan, walaupun tubuhku mengigil tapi segala perlakuannya saye biarkan.

Krn kepalaku di bawah dagunya maka dlm keadaan bgitu saye sempat membelek gerak jarinya. Tangan kanannya kini di bawa pada kedudukan antara pangkal pehaku yangg atas dan pelipat pinggangku.

Di situ ia berhenti tapi jari tangan telunjuknya diputar putarkan di situ. Aduh semakin dekat terasa dgn kawasan larangan tersebut dan geli sekali rasanya. namun saye masih lagie tidk berbuat apa apa.

Cerita seksi Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Kena Jilat Cerpen seks
Dlm keadaan takut, geli dan rimas tiba tiba terasa tangan kanannya dilepaskan dari pehaku. belum sempat saye membuka mataku untukk melihat apa yangg terjadi. tiba tiba terasa daguku disentuh dan seterusnya di dongakkan ke atas.

Saye hnya mampu memejamkan mataku untukk tidk mengadap wajah abang ipar ku. sesudah kepala saye terasa didongak jauh ke atas. tiba tiba perkara yangg tidk terpikir olehku sebelum ini akan terjadi telah berlaku.

Bibirku dicium dan dikucup oleh abg Iparku sendiri. saye lemah sangat pada ketika itu. yangg hnya mampu saye terus membiarkan bibir mungilku dijamah oleh bibir abang ipar ku. malah abang ipar ku mampu membawa lidahnya ke dlm mulutku.

Terus saye dikucupi semahunya. Seterusnya tubuhku terus mengigil bilamana terasa tangan kanan abang ipar ku kini kembali berada di pehaku dan semakin diusap dan digerakkan lembut naik ke atas.

Dari peha, diusapnya perlahan ke perut dan seterusnya jari jemarinya betul betul berada di bawah pangkal tetek ku. saye yangg sedari terus entah dan entah. panik dan terus panik.
Dan akhirnya terasa dgn lembut sekali tetek ku telah dipegang oleh sekali lagie bukan suamiku. dlm kegelian saye sendiri terasa nikmat di buat bgitu. namun saye masih berharap agar tidk terjadi lebih jauh.

Lidah abang ipar ku yangg sedari tadi berada di ruang dlm mulutku kini telah keluar. namun wajahku pula menjadi sasaran ciuman dan jilatannya. dan kemudian terasa lidah abang ipar ku semakin turun dan mencapai tengkuk saye pula.

Pada tika ini saye tidk lagie mampu menolak seruan nafsu yangg mana dlm saye cuba menolak ianya seakan telah separuh menguasaiku. Habis batang leherku dicium dan dijilatnya. saye geli.

Geli dan ghairah. nafasku mula tidk teratur. Tanpa saye sedari rupanya tangan kanan abang ipar ku telah menyingkap dan memasuki baju t saye itu. saye cuba menolak tangannya keluar.
Cite seksi Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Kena Jilat Cite syok
Tetapii abang ipar ku lebih mampu menguasainya di ketika ini. tetek ku di ramas dan diurut dgn coli yangg saye pakai itu. Seterusnya coliku diangkat. dan kini terseralahlah tetek ku yangg saye jaga darimana mana pandangan lelaki maupun awek dari menatapi, kecuali suamiku.

Saye terasa abang ipar ku berhenti sekejap. lampu jalan yangg terpasang sudh cukup untukk abang ipar ku menikmati keindahan bentuk dan kepejalan tetek ku. Dan. aduh, perkara yangg tidk pernah dilakukan oleh suamiku sendiri telah berlaku tika ini.

Abang ipar ku dgn lembut menjilat putting tetek ku seterusnya menghisapnya dgn lembut sekali. Nafsu semakin menguasai diriku. Kedua tanganku seakan menolak kepalanya dari terus berbuat bgitu tetaapi kekuatan saye tidk ke tahap maksima.

Krna sebahagian diri saye jugak telah di kuasai nafsu dan keinginan yangg telah lama saye idamkan. Rasa sedap dan ghairah semakin menguasaiku. dan seterusnya bila abang ipar ku menyingkap baju t aku.

Saye pula dgn senang mengangkat tangan agar baju t senang di buka seterusnya coliku pula. Mataku masih lagie terpejam sedari mula tadi. Dan kini bahagian atas tubuh gebuku tiada seurat benang pun menutupinya.

Dlm malu saye pasrah. Bagi abang ipar ku tubuh saye terus dinikmati sepuas puasnya malah rasanya tiada sinci pun ruang tubuhku yangg tidk terkena jilatan lidahnya. Kemudian tubuhku ditarik dan saye terus rebah di atas sofa panjang rumah kitorang.

Terasa abang ipar ku telah meniarap di atas tubuhku. peha kanannya telah dimasukkan antara kedua belah pehaku. Bila jer abang ipar ku menciumi bibir mungilku. badanya rapat ke tubuhku.

Dan seterusnya bahagian peha kita bertindih. Pada tika itu peha kananku terasa ditindih dan menyentuh sesuatu yangg keras pejal dan besar. Tangan kirinya di silangkan di bawah tengkukku manakala tangan kanannya meramas lembut tetek ku yangg kini terasa semakin keras dan puting tetek ku terasa menonjol terkeluar sedikit.
Terasa urutan tangan kanan abang ipar ku mengurut dan perlahan lahan penuh dgn nikmat turun ke bawah. menyentuh perut dan seterusnya. semakin jauh ke bawah. terasa lubang cipap saye di sentuh dan di cucuk lembut.

Saye mengeliat kegelian. tidk lama di situ. abang ipar ku membawa tangannya terus lagie ke bawah. menyentuh tundunku yangg sememangnya saye sendiri kagum selama ini. Terus terang sedari kecil saye memiliki sesuatu yangg amat tembam.

Malah kalau saye baring melentang. di kawasan itu biasanya akan timbul sedikit. Gebu dan teramat tembam. malah walaupun sebelum ini saye sudh disetubuhi oleh suamiku tetapii kalau seluas mana saye cuba kankang dan rengangkan kedua belah pehaku.

Tetapii sedikit pun bibir cipap saye tidk akan terbuka. begitu lah tembam dan gebunya kawasan tudun cipap aku. Malah sewaktu sering bersama suamiku juuga diorang sering mengatakan padaku. “mengelembung” dan kekadang “apam”.

Akhirnya tangan abg menyentuh cipap aku. saye hnya mampu terpejam dan merapatkan kakiku. dgn lembut abang ipar ku membuka kedua belah pehaku. saye pula seolah mengizinkan. Walaupun masih beralaskan kain batik tapi saye tahu abang ipar ku menikmati kelembutan dan tembamnya kawasan cipap aku.
Diorang mengurut ngurut lembut di situ. kekadang di’ cekup’ dgn telapak tangannya. diramas dan yangg mengasyikkan bilamana abang ipar ku menggunakan jari telunjukknya membuat pergerakan ke atas dan ke bawah mengikuti alur cipap aku.

Setiap kali dibuatnya sebegitu, tubuhku menginjak nginjak tidk tertahan. Rupanya hebat sekali bilamana kematangan menguasai jiwa seseorang dan dgn kematangan dan kesungguhan itulah saye tewas dlm perlakuan ini. saye terus menikmati permainan abang ipar ku.

Kehausanku selama ini nampaknya tidk daya lagie untukk saye tahan. yangg pasti saye akan langsaikan segalanya malam ini untukk membayar setahun masa dan nikmat yangg terbuang. namun saye tidk perlu untukk membalas permainan abang ipar ku.
Krna abang ipar ku terlalu mahir setakat ini yangg saye rasakan. Rupanya cipap saye telah mula mengeluarkan air pelicin. Jari abang ipar ku masih lagie membuat pergerakan turun naik dgn lembut sekali.

Terasa kain batikku telah basah di kawasan alur cipap aku. Kemudian terasa dgn jarinya abang ipar ku menekan nekan ke dlm alur cipap aku. Sedikit demi sedikit terasa kain batik yangg saye pakai telah di celah bibir cipap aku.

Saye menikmati rasa ghairah yangg amat sangat. Semakin lama semakin tidk tertahan saye dibuai abang ipar ku. Tika saye hampir untukk ke kemuncak tiba tiba abang ipar ku melarikan jarinya.

Saye mula terasa hampa, tetapii tiba tiba abang ipar ku mengambil langkah yangg lebih drastik. kainku dilonggar dan kemudian dilucutkan dan diikuti perlahan lahan seluar dalamku dilucutkan. Terasa amat malu saye pada abang ipar ku.

Mataku terus saye pejamkan. Terasa kedua belah tangan abang ipar ku menguak dan mengangkangkan ke dua pehaku yangg gebu itu. saye merasakan permainan ini akan sampai ke puncak tetapii tidk seperti yangg saye sangka.
Sesuatu yangg tidk terduga olehku dan tidk pernah dibuat oleh suamiku telah dilakukan oleh abang ipar ku. diorang telah menciumi seluruh cipap saye di bibir luar sehinggalah menggunakan lidahnya menerokai lurah dan lubang cipap dan punggung tonggek aku kena jilat, sekali lagie rasa ghairah yangg tidk bisa kuucapkan dgn kata kata menjalar di seluruh tubuhku.

Saye pernah terdengar akan perlakuan sebegini tapi saye tidk pernah terduga akan dilakukan sebegini pada malam ini. Rupanya dlm diam abang ipar ku punya kepakaran dan kepelbagaian teknik, tidk kusangka sama sekali.
Permainan jilat menjilat ini agak lama, kemudian abang ipar ku merenggangkan kepala dan lidahnya dari cipap aku. Terasa abang ipar ku telah berada di celah ke dua belah pehaku.
Saye pasrah kali ini, apa jer yangg akan abang ipar ku persembahkan nanti akan saye turuti saja. Tika ini nafsu telah menguasai diriku seluruhnya. abang ipar ku menindih tubuhku.

Sekali lagie kita bercium. Kali ini berlainan, saye kini membalas tiap serangan abang ipar ku. sesekali saye pula mengambil inisiatif memasukkan lidahku ke dlm mulutnya. Sedap dn nikmat. Jauh di celah kangkangku terasa sesuatu yangg keras, besar sdg menikam nikam ke sana sini, mencari lubang nikmat agaknya.

Pencarian telah ketemu. Dapat kurasakan yangg kepala konek abang ipar ku betul betul pada sasarannya. Secara perlahan lahan bibir kemaluan saye dikuak oleh konek abang ipar ku. Terasa sempit sekali, adakah lubang cipap saye telah kembali sempit stlah agak lama tidk diterokai atau saye sdg ditusuki oleh konek yangg lebih besar dari suamiku

Kenyataannya saye dapat rasakan, kalau tidk krna air pelicin yangg telah membasahi cipap saye pastinya saye akan menjerit sakit. namun bgitu ianya tetap amat ketat kurasakan. tapi itulah kenikmatan yangg saye inginkan.
Konek abang ipar ku semakin jauh menerokai cipap aku. mmg nyata konek yangg abang ipar ku miliki jauh lebih besar, panjang dan tegang dari suamiku. Akhirnya pangkal kemaluan kita bertaup rapat.

Terasa cipap saye telah dipenuhi sepenuhnya dgn rapat sekali. abang ipar ku memulakan babak pertarungan yangg sama sama kita inginkan ketika ini. Dari rentak perlahan sehingga permainan sorong dan tarik ini semakin rancak.

Tubuhku dihentak dgn bgitu gagah sekali. setiap kali abang ipar ku menjunamkan konek nya terasa terperosok cipap saye ke dalam, dan bila di tariknya pula seperti bibir cipap saye mengikuti keluar semuanya.

Sesungguhnya saye telah lupa bahawa konek yangg sdg menerokaiku itu ialah konek abg iparku sendiri. konek yangg kini berusia 35 tahun sdg membelasah dan sdg menikmati tubuh gebu adik iparnya sendiri yangg berusia 25 tahun.

Saye tidk kira itu semua, yangg penting sebagai seorang awek saye jugak punya nafsu seks liar, saye jugak punya keinginan, persetubuhan bukan hnya hak lelaki. jadi apa salahnya saye menikmati peluang yangg ada sekarang, peluang yangg saye impikan.

Dan untukk abang ipar ku pula, inilah hadiahku untuknya. sekurang kurangnya tubuh gebuku ini dan segala yangg mengiurkan ini dapat diorang menikmati tanpa mengeluarkan apa apa modal. Malah saye tidk rasa rugi apa apa dgn menyerahkan tubuh dan mahkotaku ini untukk dinikmati oleh abang ipar ku.

Malah saye menyesal kenapa saye dipertemukan dgn Herdi suamiku dan bukannya abang ipar ku. Sedar tidk sedar lebih sudh 20 minit konek abang ipar ku di dlm cipap aku.
Apa yangg saye kagum dgn abang ipar ku, setakat ini saye sudh dua kali mencapai ke kemuncak persetubuhan, sudh dua kali tubuhku mengejang sekejang kejangnya, tapi abang ipar ku terus gagah, malah semakin gagah dan galak konek nya menghentak cipap aku.

Walaupun kepuasan sebenar persetubuhan telah dua kali saye perolehi tetapii untukk membalas jasa dan budi abang ipar ku yangg besar ini saye jugak hrus dan saye jugak nak abang ipar ku mencapai ke kemuncaknya.
Sedar tidk sedar saye telah membisikkan ke telinga abang ipar ku meminta padanya untukk memancutkan sperma nya ke dalam. tidk lama kemudian sekali lagie saye terasa ghairah untukk sampai ke kemuncak yangg amat sangat.
Dan pada masa yangg sama nafas abang ipar ku jugak sedikit kuat. Akhirnya untukk kali ketiga pada suatu kali persetubuhan saye mencapai climax aku. kali ini lebih hebat kurasakan.

Dlm pada itu tidk sampai pun 5 saat dari kemuncakku. tiba tiba abang ipar ku menusukkan konek nya jauh ke dlm dgn suatu tusukan yangg padat dan dan pelukkannya ke tubuhku erat sekali.

Dan henjutan henjutan kecil tubuh abang ipar ku berlaku. saye dapat merasakan konek abang ipar ku kembang kuncup di dlm cipap aku. sudah pasti abang ipar ku telah memancutkan air hikmat konek nya ke dlm cipap aku.

Kemudian abang ipar ku merebahkan badannya di atas badanku. diorang terus menciumiku sambiil itu konek nya tidk dicabut malah dibiarkannya di dlm cipap aku. saye pula merasa selesa dgn keadaan ini.

Sesuatu yangg saye kagumi telah berlaku. walaupun abang ipar ku sudh memancutkan sperma nya tetapii konek nya terus tegang, ini tidk berlaku semasa saye aktif bersetubuh dgn suamiku. Biasanya selepas memancut konek suamiku akan terus lembik.

Lebih kurang 10 minit barulah abang ipar ku menarik keluar konek nya dari cipap aku. sambiil bibirnya mengukir senyuman manis ke arahku. saye tidk bisa membalas sebaliknya saye terus mencapai baju, coli dan kainku dan terus bergegas lari ke dlm bilik.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s